Nasze realizacje
Nasze realizacje
telefon+48 (32) 767-83-16
telefon+48 (32) 72-996-27
mail wyceny@redeye.pl

Blog

Pylony reklamowe

2011-09-14 13:46:26

Każda firma docenia skuteczność reklamy zewnętrznej, jednak część firm chce uzyskać nie tylko skuteczność, ale także podkreślić swój profesjonalizm i prestiż. Do tego celu najlepszym rozwiązaniem będą pylony reklamowe. Pylony wykonywane są w podobnej technologii jak tablice czy kasetony reklamowe, jednak efekt końcowy jest znacznie ciekawszy. Wykorzystując podświetlanie od wewnątrz czy energooszczędne diody LED uzyskujemy nie tylko znakomitą reklamę w ciągu dnia, ale także przykuwającą uwagę reklamę po zmroku.




Stojaki reklamowe POS

2011-09-07 13:02:47

W dużych sklepach (marketach i hipermarketach) znajdują się miliony produktów, produkty konkretnej firmy często gubią się wśród wielu innych marek. Bardzo istotnym elementem pozwalającym dotrzeć wzrokowo do potencjalnych klientów są stojaki reklamowe POS. Stojaki te pozwalają nie tylko przyciągnąć wzrok klienta, ale także zaprezentować wizualnie produkt w najlepszym świetle, oraz ułatwić klientowi wsadzenie tego produktu do koszyka.




Po co strona www? Ponad 30 proc. firm jej nie posiada

2011-09-02 12:48:43

Jak wynika z badań TNS OBOP, przeprowadzonych na zlecenie firmy 1&1, więcej niż 1/3 małych i średnich przedsiębiorstw (MSP) w Polsce nie ma strony internetowej, a ponad 60 proc. posiadających własną WWW nie jest zadowolonych z jej wyglądu. Co ciekawe, przedstawiciele tych firm uważają, że posiadanie strony internetowej przyczynia się do pozyskania nowych klientów i zwiększa rozpoznawalność firmy.




Litery przestrzenne, litery LED

2011-09-02 12:41:18

Ciekawym elementem reklamowym są litery przestrzenne, z których tworzy się dowolne napisy lub też inne elementy typu logo i tym podobne. Są one bardzo popularnie stosowane i można je zobaczyć na wielu obiektach. Najczęściej są one umieszczane są na fasadach budynków. Wykonuje się je głównie z takich materiałów jak plexi, pcv, aluminium, styrodur i miedź. Litery przestrzenne mogą być także podświetlane i chromowane, co jeszcze bardziej je uatrakcyjnia.




Stoiska targowe

2011-08-04 09:19:23

Firma prowadząc działalność regionalną, ogólnopolską bądź międzynarodową korzysta z różnych sposobów dotarcia z ofertą do potencjalnych klientów. Wiele firm próbuje swoich sił także na targach branżowych. Udział w targach pozwala firmie, które posiada stoisko targowe nie tylko przekazać materiały reklamowe zainteresowanym klientom, ale także można porozmawiać z wykwalifikowanymi pracownikami firmy, czy decydując się na usługi lub produkty danej firmy podpisać umowę.




Imprezy i eventy dla firm

2011-08-02 11:00:58

Podczas organizacji różnego rodzaju imprez i eventów firmowych niezbędna jest odpowiednia wizualizacja, zwłaszcza w elementy reklamowe. W momencie kiedy impreza odbywa się w plenerze niezwykle istotna jest mobilność tych elementów i możliwość ich ponownego wykorzystania na innej imprezie. Tutaj z pomocą przychodzi reklama pneumatyczna. Są to elementy reklamowe nadmuchiwane powietrzem, na których powierzchni znajduje się nadruk firmowy.




Litery przestrzenne, logo na budynku

2011-07-28 15:38:09

Każda firma uruchamiająca siedzibę lub placówkę rozważa różne formy reklamy aby zaistnieć w świadomości potencjalnych klientów. W przypadku kiedy miejsce prowadzenia działalności znajduje się w ruchliwym miejscu warto pomyśleć o profesjonalnej i kompleksowej reklamie zewnętrznej. Najczęściej wybieramy firmowy logotyp na budynku, może być on w formie banera, jednak coraz częściej spotykamy logotypy przestrzenne, są one wykonane ze specjalnej odpornej na warunki atmosferyczne sztywnej pianki. Często dodatkowo litery te są malowane farbą także odporną na różnego rodzaju warunki panujące na zewnątrz.




Targi branżowe, stoiska targowe

2011-07-26 13:48:51

W obecnych czasach kiedy reklama nie zawsze przynosi zamierzone skutki ze względu na mnogość ofert, zarówno firmy jak i potencjalni klienci zaczęli doceniać targi branżowe. Oczywiście do najpopularniejszych należą targi budowlane oraz ślubne. W przypadku tych pierwszych istotnym elementem jest reklama 3D, która w trój wymiarze przedstawia różnego rodzaju rozwiązania lub realizacje wykonane przez firmę. Jest to forma reklamy bardzo skuteczna, ponieważ potencjalny klient może się przekonać o możliwościach firmy i przyjrzeć się jak może wyglądać finalny produkt oddany w ręce klienta.




Reklama zewnętrzna firmy

2011-07-25 14:42:36

Reklama zewnętrzna w obrębie siedziby firmy jest bardzo istotnym elementem, który nie tylko zwiększa widoczność i zauważalność, ale także w znakomity sposób buduje profesjonalny wizerunek firmy. Z elementów najczęściej stosowanych jako reklama zewnętrzna są kasetony reklamowe, często są one podświetlane od tyłu lub z zewnętrznego źródła znajdującego się kilka lub kilkanaście metrów od kasetonu.




Odpowiednie oznakowanie firmy

2011-07-20 15:58:16

W przypadku kiedy siedziba naszej firmy znajduje się w biurowcu lub w budynku, w którym znajduje się kilka firm bardzo istotne jest wtedy odpowiednie oznakowanie firmy. Często złe oznakowanie może spowodować, że klienci nie odnajdą naszego biura, a tym samym pomyślą, że zostało albo przeniesione albo zamknięte. W takim przypadku bardzo dobrym rozwiązaniem są tabliczki przydrzwiowe, które będą zawierały logo, nazwę firmy, godziny otwarcia oraz dane teleadresowe. 




Profesjonalna reklama na start firmy

2011-07-18 12:22:11

Rozpoczynając działalność gospodarczą musimy zadbać o profesjonalną reklamę. Bez niej potencjalni klienci nie są w stanie dowiedzieć się o tym co oferujemy, w jakich cenach i jakiej jakości. W przypadku sklepów warto wynająć agencję reklamową która oferuje oklejanie witryn sklepowych, pozwoli nam to na optymalne wykorzystanie tej powierzchni na reklamę , przez co nasz sklep będzie o wiele lepiej widoczny a tym samym bardziej rozpoznawalny.




Dobór odpowiedniej domeny

2011-07-01 11:52:17

Wybór domeny internetowej to pierwszy krok w internetowym marketingu. Jak wybrać domenę, która działa na Twoją korzyść i stanowi darmowe i bardzo skuteczne narzędzie promocji? Wybór domeny internetowej to pierwszy krok w internetowym marketingu. Odpowiednio dobrany adres WWW może być bardzo cennym narzędziem promocji. Domena to najkrótszy i w pełni samodzielny komunikat reklamowy, który często współtworzy tzw. pierwsze wrażenie. Dlatego też wybór domeny powinien być przemyślaną decyzją. Powinniśmy zarejestrować domenę, nawet jeśli nie planujemy jeszcze stworzenia serwisu. Inaczej może się okazać, że gdy będziemy chcieli założyć stronę WWW, wszystkie ciekawe nazwy będą już zajęte. Poza im wcześniej zarejestrujemy i „zawiesimy” domenę – nawet ze stroną w budowie – będzie ona lepiej rozpoznawana przez wyszukiwarki, co ma ogromne znaczenie w pozycjonowaniu (większą wartość mają domeny starsze).

Rejestrując domenę, musimy podjąć decyzję, czy będzie to domena globalna, np. „com”, czy krajowa, np. „pl”. Rejestrowanie domeny ze wszystkimi możliwymi końcówkami wskazane jest tylko w nielicznych przypadkach. Jednakże w większości
z nich wystarczy tylko jedna domena. Jeśli firma działa tylko na terenie kraju, nie warto rejestrować domen globalnych. Ma to sens jedynie w przypadku, gdy oferujemy produkty na rynkach zagranicznych, i to w szerokim zakresie. Podobnie rzecz ma się
z domeną „eu”. Najlepszym rozwiązaniem jest więc dokładny wybór rynków docelowych i rejestracja domen narodowych, np. rynek niemiecki – „de”, angielski – „uk” itp. Ułatwi to późniejsze pozycjonowanie i zapamiętywanie domen przez potencjalnych klientów. Dla firmy działającej w Polsce zawsze idealnym rozwiązaniem będzie krótka końcówka „pl”, która sprawdzi się także
w kontaktach zagranicznych, gdyż od razu ujawnia lokalizację przedsiębiorstwa. Jest łatwa w zapamiętaniu, a większość polskich użytkowników intuicyjnie wpisuje w domenie końcówkę „pl”.




Agencja reklamowa REDEYE, Piekary Śląskie ul. Szmaragdowa 2, + 48 (32) 767-83-16

Strona nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66 par. 1 Kodeksu Cywilnego. Pomimo największej staranności w opracowaniu informacji nie gwarantujemy, że publikowane dane techniczne nie zawierają błędów lub nieścisłości, które nie mogą jednak być podstawą do roszczeń. W przypadku wątpliwości prosimy o kontakt przed podjęciem decyzji.

Polityka prywatności

f