+48 788-716-454
wyceny@redeye.pl

Blog - kategorie

Pylony reklamowe

2011-09-14 13:46:26

Każda firma docenia skuteczność reklamy zewnętrznej, jednak część firm chce uzyskać nie tylko skuteczność, ale także podkreślić swój profesjonalizm i prestiż. Do tego celu najlepszym rozwiązaniem będą pylony reklamowe. Pylony wykonywane są w podobnej technologii jak tablice czy kasetony reklamowe, jednak efekt końcowy jest znacznie ciekawszy. Wykorzystując podświetlanie od wewnątrz czy energooszczędne diody LED uzyskujemy nie tylko znakomitą reklamę w ciągu dnia, ale także przykuwającą uwagę reklamę po zmroku.




Stojaki reklamowe POS

2011-09-07 13:02:47

W dużych sklepach (marketach i hipermarketach) znajdują się miliony produktów, produkty konkretnej firmy często gubią się wśród wielu innych marek. Bardzo istotnym elementem pozwalającym dotrzeć wzrokowo do potencjalnych klientów są stojaki reklamowe POS. Stojaki te pozwalają nie tylko przyciągnąć wzrok klienta, ale także zaprezentować wizualnie produkt w najlepszym świetle, oraz ułatwić klientowi wsadzenie tego produktu do koszyka.




Po co strona www? Ponad 30 proc. firm jej nie posiada

2011-09-02 12:48:43

Jak wynika z badań TNS OBOP, przeprowadzonych na zlecenie firmy 1&1, więcej niż 1/3 małych i średnich przedsiębiorstw (MSP) w Polsce nie ma strony internetowej, a ponad 60 proc. posiadających własną WWW nie jest zadowolonych z jej wyglądu. Co ciekawe, przedstawiciele tych firm uważają, że posiadanie strony internetowej przyczynia się do pozyskania nowych klientów i zwiększa rozpoznawalność firmy.




Stoiska targowe

2011-08-04 09:19:23

Firma prowadząc działalność regionalną, ogólnopolską bądź międzynarodową korzysta z różnych sposobów dotarcia z ofertą do potencjalnych klientów. Wiele firm próbuje swoich sił także na targach branżowych. Udział w targach pozwala firmie, które posiada stoisko targowe nie tylko przekazać materiały reklamowe zainteresowanym klientom, ale także można porozmawiać z wykwalifikowanymi pracownikami firmy, czy decydując się na usługi lub produkty danej firmy podpisać umowę.




Imprezy i eventy dla firm

2011-08-02 11:00:58

Podczas organizacji różnego rodzaju imprez i eventów firmowych niezbędna jest odpowiednia wizualizacja, zwłaszcza w elementy reklamowe. W momencie kiedy impreza odbywa się w plenerze niezwykle istotna jest mobilność tych elementów i możliwość ich ponownego wykorzystania na innej imprezie. Tutaj z pomocą przychodzi reklama pneumatyczna. Są to elementy reklamowe nadmuchiwane powietrzem, na których powierzchni znajduje się nadruk firmowy.




Targi branżowe, stoiska targowe

2011-07-26 13:48:51

W obecnych czasach kiedy reklama nie zawsze przynosi zamierzone skutki ze względu na mnogość ofert, zarówno firmy jak i potencjalni klienci zaczęli doceniać targi branżowe. Oczywiście do najpopularniejszych należą targi budowlane oraz ślubne. W przypadku tych pierwszych istotnym elementem jest reklama 3D, która w trój wymiarze przedstawia różnego rodzaju rozwiązania lub realizacje wykonane przez firmę. Jest to forma reklamy bardzo skuteczna, ponieważ potencjalny klient może się przekonać o możliwościach firmy i przyjrzeć się jak może wyglądać finalny produkt oddany w ręce klienta.




Dobór odpowiedniej domeny

2011-07-01 11:52:17

Wybór domeny internetowej to pierwszy krok w internetowym marketingu. Jak wybrać domenę, która działa na Twoją korzyść i stanowi darmowe i bardzo skuteczne narzędzie promocji? Wybór domeny internetowej to pierwszy krok w internetowym marketingu. Odpowiednio dobrany adres WWW może być bardzo cennym narzędziem promocji. Domena to najkrótszy i w pełni samodzielny komunikat reklamowy, który często współtworzy tzw. pierwsze wrażenie. Dlatego też wybór domeny powinien być przemyślaną decyzją. Powinniśmy zarejestrować domenę, nawet jeśli nie planujemy jeszcze stworzenia serwisu. Inaczej może się okazać, że gdy będziemy chcieli założyć stronę WWW, wszystkie ciekawe nazwy będą już zajęte. Poza im wcześniej zarejestrujemy i „zawiesimy” domenę – nawet ze stroną w budowie – będzie ona lepiej rozpoznawana przez wyszukiwarki, co ma ogromne znaczenie w pozycjonowaniu (większą wartość mają domeny starsze).

Rejestrując domenę, musimy podjąć decyzję, czy będzie to domena globalna, np. „com”, czy krajowa, np. „pl”. Rejestrowanie domeny ze wszystkimi możliwymi końcówkami wskazane jest tylko w nielicznych przypadkach. Jednakże w większości
z nich wystarczy tylko jedna domena. Jeśli firma działa tylko na terenie kraju, nie warto rejestrować domen globalnych. Ma to sens jedynie w przypadku, gdy oferujemy produkty na rynkach zagranicznych, i to w szerokim zakresie. Podobnie rzecz ma się
z domeną „eu”. Najlepszym rozwiązaniem jest więc dokładny wybór rynków docelowych i rejestracja domen narodowych, np. rynek niemiecki – „de”, angielski – „uk” itp. Ułatwi to późniejsze pozycjonowanie i zapamiętywanie domen przez potencjalnych klientów. Dla firmy działającej w Polsce zawsze idealnym rozwiązaniem będzie krótka końcówka „pl”, która sprawdzi się także
w kontaktach zagranicznych, gdyż od razu ujawnia lokalizację przedsiębiorstwa. Jest łatwa w zapamiętaniu, a większość polskich użytkowników intuicyjnie wpisuje w domenie końcówkę „pl”.




f